دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره
نوشته شده توسط : می شاپ

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره با دو کیفیت

Peyman Zarei Khabam Nemibare دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره

پیمان زارعی – خوابم نمی بره

دانلود با کیفیت ۱۲۸

پیمان زارعی – خوابم نمی بره

دانلود با کیفیت ۳۲۰

متن آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره :

خوابم نمیبره بد جوری نبودنت حس میشه
زندگیم با بودنت تکمیله
نیستی دنیام بی تو ناقص میشه
من دارم تویه خودم گم میشم
تو قدم میزنی تو خاطره هام
اینقده بزرگی تویه ذهنه من
روم نمیشه تو رو از خدا بخوام

برگرد که چشام خیره به دره
بی من چجوری خوابت میبره
دنیام ماله تو رویات ماله من
برگردو به من حرفاتو بزن

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره

♫♫♫♫♫♫
وقتی نیستی شبو روز تکراره
این روزا همدمه من سیگاره
شده پایه ثابته دردو دلم
همون عکسی که رویه دیواره
هنوزم سراغتو میگیرم
نمیفهمم تو رو از دست دادم
شاهدم این پنجره های خونه
من چقد منتظرت وایسادم

برگرد که چشام خیره به دره
بی من چجوری خوابت میبره
دنیام ماله تو رویات ماله من
برگردو به من حرفاتو بزن





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: